Angażowanie menedżerów i pracowników
Chcesz usprawnić działania menedżerów i pracowników, ograniczyć liczbę papierowych dokumentów oraz odciążyć zespół HR od manualnych
i powtarzalnych czynności? A do tego potrzebujesz, aby narzędzia odpowiadające na te potrzeby były elastyczne, intuicyjne w obsłudze oraz dostępne z dowolnego urządzenia – komputera, smartfona czy tabletu?
Rozwiązania SAP
Technologia SAP i rozwiązania SAP HCM, SAP SuccessFactors, SAP Business Technology Platform/SAP Cloud Platform to podstawa naszej oferty wdrożeniowej. Obecnie oferowane są przez SAP pod wspólną nazwą SAP SuccessFactors HXM Suite, gdzie HXM to ‘Human Experience Management’. Oznacza to postawienie doświadczenia osoby – użytkownika systemu – jako najważniejszego podmiotu rozwiązania informatycznego.
Konsekwencją tego założenia jest nacisk na przyjazny, intuicyjny interfejs, ujednolicanie podejścia do jego budowy (np. poprzez wykorzystanie technologii SAP Business Technology Platform i aplikacji SAP UI5 / FIORI) oraz dostarczanie funkcjonalności wspierających produktywność i elastyczne działanie. Zapraszamy na stronę SAP po więcej informacji o SAP Success Factors HXM Suite.
SD Worx Self Service Platform
SD Worx Self Service Platform to kompatybilny z SAP zestaw aplikacji samoobsługowych dla pracowników i menedżerów, przygotowanych w technologii SAP Fiori.
- Bezpośredni dostęp menedżerów, w czasie rzeczywistym, do danych i narzędzi ułatwiających podejmowanie decyzji i zarządzanie zespołem
- Wprowadzanie danych przez osoby bezpośrednio zaangażowane w proces (menedżerów i pracowników)
- Wgląd pracowników w dane i możliwość ich wprowadzania w zdefiniowanym dla nich zakresie
- Jednokrotne wprowadzanie i przetwarzanie tych samych danych (dane z wniosków trafią do odpowiednich IT)
- Ograniczenie ilości papierowych dokumentów
- Chatbot odpowiadający na pytania użytkownika
SD Worx Processes and Documents Platform
Rozwiązanie działające w środowisku SAP do obiegu wniosków i dokumentów zawierające mechanizm akceptacji, predefiniowane ścieżki przetwarzania z możliwością ich konfiguracyjnej rozbudowy i tworzenia własnych ścieżek. Dodatkowo można wykorzystać elektroniczny podpis kwalifikowany w obiegu dokumentów pomiędzy pracodawcą i pracownikiem.
Przyspieszenie, ujednolicenie, zwiększenie poziomu transparentności obiegu wniosków i dokumentów pracowniczych wymagających ścieżki akceptacji. Ograniczenie lub nawet likwidacja papierowego obiegu dokumentów kadrowych w firmie dzięki opcji podpisywania dokumentów jedną z wybranych metod: elektroniczny podpis kwalifikowany (na karcie/czytniku lub chmurowy: SimplySign, mSzafir, Signius), pieczęć kwalifkowana lub niekwalifikowana, niekwalifikowany podpis elektroniczny poświadczony pieczęcią pracodawcy
- Wszechstronność mechanizmu obiegów akceptacyjnych wniosków i dokumentów: narzędzia konfiguracji i rozbudowy umożliwiające definiowanie etapów przetwarzania i uczestników procesu akceptacyjnego, predefiniowane ścieżki obiegu wniosków i dokumentów
- Dodatkowy kontent biznesowy: zestaw najczęściej wykorzystywanych wniosków menedżerskich, karta obiegowa
- Możliwość zintegrowania z elektronicznym podpisem kwalifikowanym (dodatkowa opcja) umożliwia nawet całkowitą likwidację papierowego obiegu dokumentów.
- Przetwarzanie wniosków pochodzących z różnych obszarów funkcjonalnych (np. czas pracy, wnioski pracownicze, wnioski menedżerskie, wnioski socjalne)
- Integracja z innymi produktami SD Worx: Self Service Platform, Time Management Platform, eTeczka, Document Generator
- Przyjazna i intuicyjna obsługa – rozwiązanie jest zaprojektowane wokół potrzeb ludzi oraz sposobu ich pracy zapewniając doskonały “user experience”
- Dostęp na komputerach i urządzeniach mobilnych