Technologia w służbie HR
Jak digitalizacja danych i procesów uwalnia czas HR-owców
Nowoczesne firmy, zarówno lokalne, jak i globalne, coraz częściej korzystają z digitalizacji danych i nowych technologii, aby efektywniej zarządzać czasem pracy i płacami pracowników rozproszonych geograficznie. Zaawansowane rozwiązania chmurowe i aplikacje mobilne pozwalają na optymalizację procesów HR, zapewnienie zgodności z prawem oraz bezpieczeństwo danych firmowych. Ale czy każda firma może z łatwością przeprowadzić ten proces?
Nagrany:
Godzina:
Zapraszamy do udziału w webinarium
Nowoczesne firmy, które działają na lokalnym rynku bądź w międzynarodowym otoczeniu często zmagają się z wyzwaniami związanymi z zarządzaniem czasem i wynagrodzeniami pracy zespołów rozproszonych w różnych lokalizacjach. Odpowiedzią na ich potrzeby jest digitalizacja danych i nowe technologie, które nie tylko przyspieszają procesy HR, ale pozwalają na optymalizację kosztów i unikanie niepotrzebnych błędów. Jak współcześni liderzy zarządzają procesami kadrowo-płacowymi w swoich firmach? Oczywiście nowocześnie. Zamiast arkuszy kalkulacyjnych i segregatorów wykorzystują do tego zaawansowane rozwiązania chmurowe oraz wielofunkcyjne aplikacje umożliwiające dostęp do danych w dowolnym miejscu i czasie. W ten sposób uwalniają czas swoich pracowników, działają zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, a dane firmy i jej klientów są zabezpieczone przed nieautoryzowanym dostępem. Czy każda firma możne zdigitalizować swoje dane? Czy to również rozwiązanie dla firmy, która działa i zatrudnia na wielu rynkach? Czy do digitalizacji trzeba odpowiednio przygotować organizację i jej pracowników? Odpowiedzi na te oraz inne pytania poznasz podczas webinarium już 16 kwietnia!
Podczas webinaru poruszymy takie kwestie, jak:
- Digitalizacja danych HR – na czym polega i jakie narzędzia wspierają ten proces.
- Czy i dlaczego dane Twojej firmy są bezpieczniejsze w chmurze?
- Czy każda firma może zdigitalizować swoje dane i procesy kadrowo-płacowe?
- Jak przebiega proces digitalizacji w firmie i jak przygotować do niego zespół?
- Jakie procesy i zadania można zautomatyzować?
- Jak usprawnić pracę działu HR przy użyciu sztucznej inteligencji?
Widzimy się już 16 kwietnia 2024 r.!
Poznaj naszych ekspertów
Martyna Rybka
Porta Group HR Director
Psycholog, trener, coach. Zawodowo związana z HR już kilkanaście lat. Kieruje Zespołami HR, Kadr i Płac, Administracji oraz BHP. Uwielbia budować strategie, które może przekuwać na operacyjną codzienność. W swojej pracy charakteryzuje się otwartością, energią i odwagą. A swoje analityczne myślenie wykorzystuje w podejmowaniu trudnych decyzji.
Paulina Zasempa
People Country Lead - Poland and CEE w SD Worx Poland
Już od blisko 20 lat zawodowo zajmuje się tematyką zarządzania zasobami ludzkimi. Budowała międzynarodowe zespoły HR shared service, wspierające pracowników globalnych organizacji. Miała przyjemność wdrażać i szkolić zespoły oraz liderów rożnego szczebla. Z SD Worx współpracuje od momentu pojawienia się marki na polskim rynku w 2021 r. Entuzjastka digitalizacji i nowoczesnych technologii w HR i nie tylko.
Joanna Pawłowska
Head of HR & Recruiting w L&T Technology Services Poland
Ma ponad 10-letnie doświadczenie w Human Resources oraz rekrutacji. Od dwóch lat rozwija te kompetencje w L&T Technology Services, zaś istniejący w firmie team rekrutacyjny i HR-owy budowała od zera. Obecnie swoją aktywność zawodową koncentruje na digitalizacji i usprawnianiu procesów kadrowo-płacowych w organizacji.
Dominika Krysińska
Ekspertka ds. HR, rozwoju liderów i ich zespołów
Dominika obecnie pełni rolę Head of People & Culture w PSE Innowacje. Posiada ponad 12 letnie doświadczenie w rozwoju liderów i ich zespołów. W swoim doświadczeniu łączy perspektywę managera zarządzającego strukturami macierzowymi, projektowymi, rozproszonymi z perspektywą HR-ową.
Na co dzień wspiera liderów najwyższego szczebla w rozwoju kompetencji managerskich, budowaniu motywacji i zaangażowania w zespołach, prowadzeniu projektów strategicznych z obszaru transformacji kultury organizacyjnej, identyfikacji i rozwoju talentów oraz sukcesji.
Zrealizowała ponad 380 złożonych projektów rozwojowych dla firm z branży IT, energetycznej, bankowości, farmacji, ciepłowniczej, telekomunikacyjnej, sektora publicznego oraz organizacji pozarządowych działających na rzecz sektora IT.
Z wykształcenia socjolożka. Prywatnie miłośniczka włoskiej kultury i pasjonatka motoryzacji.
Piotr Stohnij - Prowadzący
Ekspert w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie
Prowadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie.
Zrealizował wiele projektów strategicznych dla organizacji z kilkunastu branż, w tym dla tak wymagających jak spożywcza, środków ochrony indywidualnej, zdrowia, wydawnicza czy budowlana. Spędził również kilka tysięcy godzin, prowadząc warsztaty dla menedżerów najwyższego szczebla. Pełnił funkcję redaktora internetowej odsłony „Harvard Business Review Polska” oraz prezesa stowarzyszenia HR Generation Next.
Przez kilka lat prowadził także własną agencję obsługującą firmy w obszarze mediów społecznościowych. Napisał też „Koniec alfabetu”, pierwszą polską książkę poświęconą zmianie pokoleniowej w biznesie.
Od ponad dekady współpracuje z ICAN Institute.