1. Home>
  2. O nas>
  3. Klienci SD Worx Poland>

Radisson Blu Hotel

Radisson Blu Hotel
Amsterdam Airport

„DIGITALIZACJA RĘCZNYCH PROCESÓW MOŻE UWOLNIĆ
WIĘCEJ CZASU NA TO, CO NAPRAWDĘ WAŻNE W HR”

    Śledzenie czasu
    Marjon jest menedżerką HR 100 pracowników w Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport.
    Digitalizacja i optymalizacja procesów w dziale HR była pilnie potrzebna. Wcześniej zbyt wiele czynności było wykonywanych ręcznie, co prowadziło do błędów i straty czasu. Pracownicy musieli śledzić liczbę przepracowanych godzin na papierze. Następnie papierowe podsumowania były sprawdzane przez liderów zespołów i wysyłane do działu HR za pomocą ręcznie uzupełnianych arkuszy Excel.

    Planowanie (1 tydzień)
    W przeszłości planowanie odbywało się na początku roku i było realizowane w arkuszach kalkulacyjnych. Trzeba było je wykonać dla każdego działu i każdej osoby. Złożoność arkuszy kalkulacyjnych i używanych makr często oznaczała występowanie błędów. Nic dziwnego, że planowanie zajmowało ponad tydzień.

    Wakacje
    Kiedyś pracownicy musieli składać wnioski urlopowe na indywidualnych formularzach. Wnioski były zatwierdzane przez kierowników poszczególnych działów, a następnie przesyłane do działu kadr. Następnie były one przetwarzane ręcznie. Indywidualne formularze utrudniały kierownikom działów przegląd wszystkich zaległych urlopów. Obecnie pracownicy mogą składać wnioski urlopowe drogą elektroniczną, korzystając z samoobsługowego portalu. Eliminuje to błędy i daje kierownikom zespołów wgląd w czasie rzeczywistym w niewykorzystane urlopy. Samoobsługowy portal jest przyjemniejszy dla pracowników, a także oszczędza działowi kadr wiele pracy. Dzięki temu zyskuje się czas, który można poświęcić na inne rzeczy.

    Digitalizacja
    Ręczne procesy związane z wnioskami urlopowymi i nieobecnościami oraz planowaniem i śledzeniem czasu pracy stanowiły ogromne obciążenie zarówno dla działu kadr, jak i pracowników. W związku z tym postanowiliśmy znaleźć odpowiedniego partnera do digitalizacji i zoptymalizowania tych procesów tam, gdzie to możliwe. Marjon skonsultowała się z innymi hotelami, a następnie skontaktowała z SD Worx Time – Wiedziałam, że moi znajomi z branży borykali się z tymi samymi problemami. Pozytywne doświadczenia z hoteli takich jak Sheraton dały mi pewność, że SD Worx Time będzie w stanie dostarczyć dobry, odpowiedni dla nas produkt. Dzięki temu zauważyliśmy znaczną poprawę w zakresie listy płac.
    SD Worx Time i ADP, nasz partner płacowy, są kompatybilne, dzięki czemu nie dublujemy pracy podczas rejestracji nowych pracowników, a generowanie i przetwarzanie danych wyjściowych jest dla nas łatwe – mówi Marjon Alders.

    Wdrożenie
    SD Worx ukończyło wdrożenie w trzy miesiące. Może się wydawać, że to dużo czasu, ale dostawca systemu naprawdę poświęcił czas na zapoznanie się z naszym specyficznym sposobem pracy. – Dla mnie ważne jest to, że korzyści współpracy z SD Worx odczuwa nie tylko dział HR. Naprawdę cieszę się, że jest to duży krok naprzód również dla liderów zespołów i pracowników. Liderzy mają znacznie lepszy wgląd w urlopy i planowanie. Pracownicy mogą w każdej chwili sprawdzić wykorzystany urlop i inne działania – mówi Marjon Alders.

    Marjon pozytywnie ocenia proces wdrożenia. – "Naprawdę uderzyło mnie to, jak chętnie pomagali nam pracownicy SD Worx. Czuliśmy zaangażowanie konsultantów HR, zarówno w kontaktach bezpośrednich, jak i telefonicznych podczas rozmów z działem pomocy. Cieszymy się, że SD Worx zostało uznane za „Wspaniałe miejsce do pracy w Europie”. Moje doświadczenia z SD Worx to potwierdzają! Gdybym miała opisać SD Worx w trzech słowach, to byłyby to: wydajność, łatwość obsługi i profesjonalne wsparcie."