Opis Klienta
Convista, wiodąca firma konsultingowa specjalizująca się w transformacji, wdrożeniach SAP i rozwiązaniach IT, działa na rynku od 25 lat. Zatrudniając 1000 pracowników, Convista została dwukrotnie wyróżniona tytułem Partnera Roku SAP w sektorze usług finansowych. Firma ceni zaufanie i przejrzystość, promując kulturę wzajemnego szacunku, która pozwala każdemu członkowi zespołu wykorzystać swoje doświadczenie i pasję do świadczenia kompleksowych usług konsultingowych.
Wyzwanie
Przed wdrożeniem SAP SuccessFactors, Convista borykała się z poważnymi problemami wynikającymi z różnych systemów oceny wyników pracowników i wyznaczania celów w swoich spółkach zależnych. Procesy oceny były zbyt biurokratyczne i czasochłonne, z ręcznym gromadzeniem danych i raportowaniem. Brak standaryzacji i efektywności skłonił Convista do poszukiwania rozwiązania, które zjednoczyłoby i zoptymalizowało procesy HR w firmach.
Rozwiązanie
Convista nawiązała współpracę z SD Worx SAP Solutions Polska w celu wdrożenia SAP SuccessFactors Performance & Goals. Celem projektu było zdefiniowanie i wdrożenie globalnych procesów i standardów HR PMGM (Performance Management and Goal Management), zwiększając przejrzystość i satysfakcję użytkowników. Wdrożenie obejmowało również rozwiązania dla powiązanych procesów, takich jak zarządzanie talentami i planowanie sukcesji.
Wdrożenie
Wdrożenie przeprowadzono szybko i sprawnie, aby nie zakłócać dynamicznej działalności Convista. Zespół projektowy zminimalizował liczbę prototypów i czas potrzebny na wdrożenie. Dyscyplina projektowa, elastyczność i zaangażowanie zespołów wdrożeniowych oraz klienta przyczyniły się do pomyślnego i terminowego zakończenia projektu.
Rezultaty
Od pierwszych dni po wdrożeniu użytkownicy uzyskali dostęp do spójnego modułu zawierającego wszystkie informacje o ocenach pracowniczych, w tym formularze informacji zwrotnej generowane po zakończonych projektach oraz informacje o bieżącej realizacji zadań. Inne korzyści to ustandaryzowane raportowanie i scentralizowane udostępnianie danych.